Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.:
STARE BABICE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasypane chodniki !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna -> TEMATY ARCHIWALNE 2014
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:02, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

ILAK napisał:
Sugeruję najpierw uruchomienie systemu i przetestowanie, a jak zacznie działać, to po pewnym okresie ocenę funkcjonowania i wnioski do zmiany. A nie eskalacja wymagań, które praktycznie blokują (uniemożliwiają) wdrożenie i ograniczają naszą dyskusję do gdybania.
pozdrawiam

Zapewne problemem jest mój sposób opisywania ale biorę też pod uwagę wybiórcze odczytywanie tego co miałem do powiedzenia.
Cytat:
Leszek.P Wysłany: Pią 14:23, 07 Mar 2014
Informuję więc że nr 22 721 02 11 do SG działa całodobowo z tym że w godzinach nocnych należy odczekać pięć sygnałów i nagrać wiadomość z podaniem kto i w jakiej sprawie. Jest to rozszerzenie obecnego łącza z możliwością odsłuchania wiadomości,
Wymagania w łagodnej formie.
Cytat:
z całym szacunkiem ale przypomnę tylko, że rozmawialiśmy o nr całodobowym odbieranym a nie nagrywanym na sekretarkę którą ktoś odczyta jak przyjdzie do pracy o godzinie 7 nad ranem i najpierw zrobi sobie kawę. Użyteczność takiego telefonu jest w zasadzie zerowa.
chodziło o to, żeby móc przez całą dobę, z naciskiem na godziny pozaurzędowe, wywołać szybką reakcję odpowiednich służb……… wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć,
Szybka reakcja możliwa jest wtedy gdy jesteśmy na stanowisku pracy.
Cytat:
Przypomnę że to nie tylko osoba odbierająca telefon ale i załoga jedno lub dwuosobowa powinna być do dyspozycji by zweryfikować zgłoszenie ewentualnie zabezpieczyć miejsce gdzie to zagrożenie występuje.
W mojej ocenie rozwiązanie które proponujesz – jest proponowane przez forumowiczów prowadzi w prostej linii do zwiększenia obsady SG a co za tym idzie kosztów utrzymania.
Obaj twierdzimy że trzeba zwiększyć obsadę tyle że różnimy się ilością etatów.
Cytat:
Jeśli telefon 22 721 02 11 aktualnie jest w Straży, to ktoś go powinien odbierać, a to znaczy, że jest odbierany od 7-22. Wydłużenie odbioru o godzinę dziennie, a nawet w weekendy i odbiór domowy, to góra 1/2 etatu dodatkowo;………………. Jeśli po opracowaniu nowego zakresu zadań na stanowisku dyżurnym nie będzie chętnych w Straży i Gminie, to polecam nowy nabór. Bezrobocie jest duże.

Dyskusja toczy się o pełny etat do odbioru zgłoszeń od 22 do 7, jeśli znajdziesz chętnego by 9 godzin pracował na 1/2; etatu to życzę szczęścia zwłaszcza że musiałby pojechać na miejsce zdarzenia i zabezpieczyć je, cytat „wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć,”


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leszek.P dnia Wto 0:04, 11 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ILAK
więcej niż znawca
więcej niż znawca



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klaudyn

PostWysłany: Wto 10:20, 11 Mar 2014    Temat postu: telefon dyżurny

Leszek P napisał:
Dyskusja toczy się o pełny etat do odbioru zgłoszeń od 22 do 7, jeśli znajdziesz chętnego by 9 godzin pracował na 1/2; etatu to życzę szczęścia zwłaszcza że musiałby pojechać na miejsce zdarzenia i zabezpieczyć je, cytat „wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć,”
.
Zgadzam się z Panem, że wypowiedzi nie powinno się traktować wybiórczo.
Tylko w idealnym, choć niekoniecznie rozsądnym ekonomicznie wariancie wspomniano o całodobowym odbiorze zgłoszeń. Dyskusja toczy się o możliwości odbioru zgłoszenia przez dyżurującego w nocy w domu pracownika lub o możliwości odsłuchania zgłoszenia z domu i szybkiej reakcji, a nie po przyjściu do pracy o 7.00 i wypiciu kawy. Podstawą propozycji zmian są opinie, że obecny telefon dyżurny w istniejącym systemie nie sprawdza się
Wspomniane pół etatu dotyczyło wydłużenia czasu pracy o jedną godzinę dziennie (5 godzin w tygodniu) z rozszerzeniem na odbiór domowy w nocy, a można byłoby się pokusić nawet o dyżur w weekendy.
Natomiast wydaje mi się, że całkowitym nieporozumieniem jest wykorzystanie dyżurującego pracownika do reagowania w terenie i zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Nie będzie zatrudniony Chuck Norris, tylko Pani Krysia. I co, ona ma jechać i łapać gryzącego ludzi, może wściekłego psa, czy też nosić worki z piaskiem do zatamowania wycieku. Pracownik dyżurny ma spowodować reakcję służb odpowiedzialnych za usunięcie zagrożenia. I nie czepiajmy się specyfikacji zgłoszeń, bo życie i praktyczne działanie oraz rozsądek pracownika zweryfikuje, w jakich przypadkach zgłoszenie na telefon dyżurny było zasadne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:51, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

ILAK napisał:
Leszek P napisał:
Dyskusja toczy się o pełny etat do odbioru zgłoszeń od 22 do 7, jeśli znajdziesz chętnego by 9 godzin pracował na 1/2; etatu to życzę szczęścia zwłaszcza że musiałby pojechać na miejsce zdarzenia i zabezpieczyć je, cytat „wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć,”
.
Zgadzam się z Panem, że wypowiedzi nie powinno się traktować wybiórczo.
Tylko w idealnym, choć niekoniecznie rozsądnym ekonomicznie wariancie wspomniano o całodobowym odbiorze zgłoszeń. Dyskusja toczy się o możliwości odbioru zgłoszenia przez dyżurującego w nocy w domu pracownika lub o możliwości odsłuchania zgłoszenia z domu i szybkiej reakcji, a nie po przyjściu do pracy o 7.00 i wypiciu kawy. Podstawą propozycji zmian są opinie, że obecny telefon dyżurny w istniejącym systemie nie sprawdza się
Wspomniane pół etatu dotyczyło wydłużenia czasu pracy o jedną godzinę dziennie (5 godzin w tygodniu) z rozszerzeniem na odbiór domowy w nocy, a można byłoby się pokusić nawet o dyżur w weekendy.
Natomiast wydaje mi się, że całkowitym nieporozumieniem jest wykorzystanie dyżurującego pracownika do reagowania w terenie i zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Nie będzie zatrudniony Chuck Norris, tylko Pani Krysia. I co, ona ma jechać i łapać gryzącego ludzi, może wściekłego psa, czy też nosić worki z piaskiem do zatamowania wycieku. Pracownik dyżurny ma spowodować reakcję służb odpowiedzialnych za usunięcie zagrożenia. I nie czepiajmy się specyfikacji zgłoszeń, bo życie i praktyczne działanie oraz rozsądek pracownika zweryfikuje, w jakich przypadkach zgłoszenie na telefon dyżurny było zasadne


Nawet jeśli telefon Straży był by odbierany całodobowo i w weekendy, pytanie czy taki pracownik miał by komu przekazać zgłoszenie dalej.
Z tego co wiem powiat, starostwo czy inne instytucje nie posiadają całodobowych telefonów zgłoszeniowych, więc takie zgłoszenie i tak by utknęło do godzin urzędowych.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ILAK
więcej niż znawca
więcej niż znawca



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klaudyn

PostWysłany: Wto 19:21, 11 Mar 2014    Temat postu: telefon interwencyjny

Cytat:
Nawet jeśli telefon Straży był by odbierany całodobowo i w weekendy, pytanie czy taki pracownik miał by komu przekazać zgłoszenie dalej.
Z tego co wiem powiat, starostwo czy inne instytucje nie posiadają całodobowych telefonów zgłoszeniowych, więc takie zgłoszenie i tak by utknęło do godzin urzędowych.
.
Napewno mogą wystąpić sytuacje, gdy nie da się przekazać zgłoszenia dalej w trybie natychmiastowym. Ale są instytucje posiadające dyżury całodobowe. Są też takie, które okresowo prowadzą działania w nocy lub zaczynają wcześnie rano. Przy dobrym wyposażeniu pracownika w telefony kontaktowe i informacje w wielu przypadkach można będzie zareagować na czas, a przynajmniej znacznie przyspieszyć proces reagowania. I chyba o takie działanie telefonu interwencyjnego nam wszystkim chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:57, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

Anonymous napisał:

Nawet jeśli telefon Straży był by odbierany całodobowo i w weekendy, pytanie czy taki pracownik miał by komu przekazać zgłoszenie dalej.
Z tego co wiem powiat, starostwo czy inne instytucje nie posiadają całodobowych telefonów zgłoszeniowych, więc takie zgłoszenie i tak by utknęło do godzin urzędowych.

Wspominałem o tym w jednym z moich postów. ( luty 2014 )
Cytat:

Natomiast wydaje mi się, że całkowitym nieporozumieniem jest wykorzystanie dyżurującego pracownika do reagowania w terenie i zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Nie będzie zatrudniony Chuck Norris, tylko Pani Krysia. I co, ona ma jechać i łapać gryzącego ludzi, może wściekłego psa, czy też nosić worki z piaskiem do zatamowania wycieku. Pracownik dyżurny ma spowodować reakcję służb odpowiedzialnych za usunięcie zagrożenia. I nie czepiajmy się specyfikacji zgłoszeń, bo życie i praktyczne działanie oraz rozsądek pracownika zweryfikuje, w jakich przypadkach zgłoszenie na telefon dyżurny było zasadne

Wracając do początku dyskusji dalej będę twierdził że skoro nie wszystkie służby działają całą dobę to musi być załoga która zabezpieczy niebezpieczne miejsce tak by nikomu nic się nie stało do usunięcia zagrożenia, jeśli tego nie zrobią to Pani Krysia też jest zbędna.
Cytat:
Napewno mogą wystąpić sytuacje, gdy nie da się przekazać zgłoszenia dalej w trybie natychmiastowym. Ale są instytucje posiadające dyżury całodobowe. Są też takie, które okresowo prowadzą działania w nocy lub zaczynają wcześnie rano.

Zapewne dotyczy to zimowego utrzymania dróg, a pozostałe muszą czekać do 7 – 8 rano, stąd moje twierdzenie że pełna obsada lub nagrywanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Wto 21:58, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

Leszek.P napisał:
zwłaszcza że musiałby pojechać na miejsce zdarzenia i zabezpieczyć je, cytat „wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć,”


Oj, tu się zupełnie nie zrozumieliśmy. Chodzi o osobę, która wyłącznie:

- przyjmuje informacje od dzwoniących z różnymi sprawami na jeden powszechnie znany gminny całodobowy numer interwencyjny

- następnie przekazuje informacje służbom właściwym do interwencji w danej sytuacji.

Sama nigdzie nie jeździ i nie weryfikuje ani nie interweniuje. Zastępuje po prostu jednoosobowo (czy jednostanowiskowo) konieczność posiadania przez każdego mieszkańca rozbudowanego spisu telefonów i wiedzy, z czym gdzie należy dzwonić.

Nie musi to być Chuck Norris, wystarczy osoba wyposażona w komputer z prostym oprogramowaniem podpowiadającym jej jakie informacje ma uzyskać od dzwoniącego zależnie od tego, co zgłasza i podpowiadający jej, jakie służby ma zawiadomić. Kiedyś do tego wystarczał myślący i przeszkolony człowiek, ale teraz się to zastępuje 'skryptowcami'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Wto 22:01, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

ILAK napisał:
Cytat:
Nawet jeśli telefon Straży był by odbierany całodobowo i w weekendy, pytanie czy taki pracownik miał by komu przekazać zgłoszenie dalej.
Z tego co wiem powiat, starostwo czy inne instytucje nie posiadają całodobowych telefonów zgłoszeniowych, więc takie zgłoszenie i tak by utknęło do godzin urzędowych.
.
Napewno mogą wystąpić sytuacje, gdy nie da się przekazać zgłoszenia dalej w trybie natychmiastowym. Ale są instytucje posiadające dyżury całodobowe. Są też takie, które okresowo prowadzą działania w nocy lub zaczynają wcześnie rano. Przy dobrym wyposażeniu pracownika w telefony kontaktowe i informacje w wielu przypadkach można będzie zareagować na czas, a przynajmniej znacznie przyspieszyć proces reagowania. I chyba o takie działanie telefonu interwencyjnego nam wszystkim chodzi.


I taka była moja intencja tego pomysłu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Wto 22:03, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

Anonymous napisał:

Z tego co wiem powiat, starostwo czy inne instytucje nie posiadają całodobowych telefonów zgłoszeniowych, więc takie zgłoszenie i tak by utknęło do godzin urzędowych.


Nie mają, bo mogą sobie pozwalać olewać ludzi. Kto im co zrobi za brak takich telefonów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Wto 22:09, 11 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

Leszek.P napisał:
Wracając do początku dyskusji dalej będę twierdził że skoro nie wszystkie służby działają całą dobę to musi być załoga która zabezpieczy niebezpieczne miejsce tak by nikomu nic się nie stało do usunięcia zagrożenia, jeśli tego nie zrobią to Pani Krysia też jest zbędna.


Niestety pozwolę się nie zgodzić. Wielokrotnie "robiłem za panią Krysię". Tylko z jednego powodu - że mam komórki do ludzi, do których one nie są powszechnie znane, którzy jednak po godzinach byli w stanie wywoływać reakcję podległych im służb. Nie jest to rozwiązanie dobre i korzystam z niego względnie rzadko. Natomiast pokazuje, że służby są, tylko brakuje do nich kontaktu. W związku z czym rozwiązaniem nie jest opublikowanie książki telefonicznej kontaktów do nich, a skoncentrowanie tych kontaktów w jednym miejscu. I z pominięciem ludzi dobrej woli, którzy wytrzymują moje względnie sporadyczne ataki, za co im wyrażam szacunek i podziękowanie. Ale nie można na nich opierać rozwiązań systemowych, bo się ich zajeździ i te rozwiązania nie będą działać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:34, 12 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon dyżurny

Lucyfer napisał:
Leszek.P napisał:
zwłaszcza że musiałby pojechać na miejsce zdarzenia i zabezpieczyć je, cytat „wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć,”


Oj, tu się zupełnie nie zrozumieliśmy. Chodzi o osobę, która wyłącznie:

- przyjmuje informacje od dzwoniących z różnymi sprawami na jeden powszechnie znany gminny całodobowy numer interwencyjny

- następnie przekazuje informacje służbom właściwym do interwencji w danej sytuacji.

Kontakt bezpośredni z osobą odbierającą zgłoszenie daje komfort psychologiczny i to w zasadzie jedyny zysk z „ Pani Krysi ”, bo czas przekazania zgłoszenia do odpowiednich służb to kilkanaście minut po 7 –ej. Pytam więc jaki jest sens zatrudniać jedną lub dwie osoby na pół lub cały etat w domu czy gdzieś indziej, oprócz tego że jakiś dowcipniś lub inna osoba wyładuje swoją złość za to że po godzinie w drodze powrotnej przysłowiowa dziura w jezdni nadal będzie i dalej nie będzie zabezpieczona.
Cytat:
Zastępuje po prostu jednoosobowo (czy jednostanowiskowo) konieczność posiadania przez każdego mieszkańca rozbudowanego spisu telefonów i wiedzy, z czym gdzie należy dzwonić.

Wyobrażam sobie jak gostek na słowa; w tej sprawie poinformuję XY w godzinach ich pracy, dostaje szału i op…. „ Panią Krysię ” od czego ona tu jest i za jego podatki żyje sobie w luksusie a podatnika ma gdzieś głęboko. Powtarzam się lecz w mojej ocenie albo idziemy bez kosztowo „ automatyczna sekretarka ” albo działamy w sposób profesjonalny oczywiście na ile jest to możliwe na poziomie gminy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 9:44, 12 Mar 2014    Temat postu:

W gminie i tak jest już o wiele za dużo darmozjadów,no i następny darmozjad do odbierania telefonów jest zbędny.Tak się zastanawiam czy w gminie nie ma ważniejszych spraw do załatwienia którymi warto by się zainteresować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał S.trażak
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stare Babice

PostWysłany: Śro 9:56, 12 Mar 2014    Temat postu:

Moim zdaniem jeden numer telefonu, to bardzo dobry pomysł, który należy wdrożyć w życie. Dodatkowo system sms'owego powiadamiania o zagrożeniach, utrudnieniach, czy nawet imprezach i koncertach.
Jeżeli chodzi o telefon "babicki alarmowy", to nieodzownym jego elementem musi być całodobowość i możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów (wezwań). W ten sposób można uniknąć wielu nieprzyjemności, niedomówień, a nawet oszczerczych pomówień ("zgłaszałem, a Oni nie zareagowali" - choć w rzeczywistości nikt nie dzwonił).
Bez tych dwóch elementów nie ma o czym mówić. Rozwiązaniem może tu być całodobowa i weekendowa działalność Straży Gminnej i etat Dyżurnego SG.
Podobny system działa całodobowo w Łomiankach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
normalny
Gość






PostWysłany: Śro 12:18, 12 Mar 2014    Temat postu:

Szanuję p.Leszka P. ale jego wypowiedzi w temacie powyżej, to jakiś dramat.

Przecież taki telefon, to oczywistość, za kilka lat będziemy się śmiali z tych co byli przeciwni, tak jak można wyśmiewać dziś Korwina-Mikke który 15 lat temu grzmiał, że obowiązek zapinania pasów to ograniczenie wolności...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:49, 12 Mar 2014    Temat postu:

Michał S.trażak napisał:
Moim zdaniem jeden numer telefonu, to bardzo dobry pomysł, który należy wdrożyć w życie. Dodatkowo system sms'owego powiadamiania o zagrożeniach, utrudnieniach, czy nawet imprezach i koncertach.
Jeżeli chodzi o telefon "babicki alarmowy", to nieodzownym jego elementem musi być całodobowość i możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów (wezwań). W ten sposób można uniknąć wielu nieprzyjemności, niedomówień, a nawet oszczerczych pomówień ("zgłaszałem, a Oni nie zareagowali" - choć w rzeczywistości nikt nie dzwonił).
Bez tych dwóch elementów nie ma o czym mówić. Rozwiązaniem może tu być całodobowa i weekendowa działalność Straży Gminnej i etat Dyżurnego SG.
Podobny system działa całodobowo w Łomiankach.

Owszem tylko takie rozwiązanie niestety prowadzi do zwiększenia obsady, czego chcemy uniknąć. Sam widzisz że nagrywanie w godzinach nocnych wielu nie interesuje, tylko by „ Pani Krysia ” odbierała a i tak do większości służb można dodzwonić się po 7-ej rano. „ Pani Krysia ” ma sens tylko wtedy gdy inne służby będą pełniły dyżury całodobowo. Nr. 22 721 02 11 jest czynny całą dobę tyle że od 22 do 7 jest opcja nagrywania co się wielu osobom nie podoba. Wyraziłem swój pogląd nie każdy musi się z tym zgodzić do czego ma pełne prawo, ja też nie neguję innych rozwiązań zwracam jedynie uwagę na dodatkowe koszty. To tyle dziękuję za dyskusję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał S.trażak
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stare Babice

PostWysłany: Śro 20:43, 12 Mar 2014    Temat postu:

[quote="Leszek.P"][quote="Michał S.trażak"]musi być całodobowość i możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów (wezwań).

Z tym nagrywaniem, to chodziło mi o rejestracje rozmów - nie o nagrywanie się na sekretarkę. To tak na marginesie, jakby ktoś mojego posta zrozumiał inaczej. Jestem przeciwny zatrudnieniu "Pani Krysi" wyposażonej w telefon komórkowy i notes z ważnymi numerami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna -> TEMATY ARCHIWALNE 2014 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
Strona 10 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin