Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.:
STARE BABICE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasypane chodniki !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna -> TEMATY ARCHIWALNE 2014
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:23, 07 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

Lucyfer napisał:
emil_d napisał:
Lucyfer napisał:
Leszek.P napisał:
Lucyfer napisał:
Leszek.P napisał:


Ruszyła procedura uruchamiania z wykorzystaniem istniejącego numeru, jak będzie gotowe to zostaniemy poinformowani co i jak.


Nie wiem czy się cieszyć, czy nie Very Happy

Pesymista Question Optymiści żyją dłużej. Laughing


Jak doskonale wiesz, mam bardzo solidne podstawy, by w tym wypadku być realistą Very Happy


Panowie,

Idą wybory Smile Jest i kiełbasa Wink


Jest to jedna ze spraw, o których bardzo dobrze wiem Very Happy

Jest mi bardzo przykro że moje słowa traktujecie jako „ kiełbasę ”….. Informuję więc że nr 22 721 02 11 do SG działa całodobowo z tym że w godzinach nocnych należy odczekać pięć sygnałów i nagrać wiadomość z podaniem kto i w jakiej sprawie. Jest to rozszerzenie obecnego łącza z możliwością odsłuchania wiadomości, a przedstawienie się plus nr telefonu znacznie przyspieszy ewentualne działania. Często bywa że informacje podawane przez mieszkańców są mało precyzyjne ( np. brak pokrywy studzienki kanalizacyjnej w ul Sikorskiego ) warto jednak dodać że w Babicach , Kwirynowie lub Klaudynie, właśnie w takiej sytuacji SG może oddzwonić i dowiedzieć się o lokalizacji tej studzienki. ( pomijam głupie żarty ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marsto
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:24, 07 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

Lucyfer napisał:
emil_d napisał:


Panowie,

Idą wybory Smile Jest i kiełbasa Wink


Jest to jedna ze spraw, o których bardzo dobrze wiem Very Happy


Czy wy czasami nie przesadzacie Question Question

Raz, że jeszcze trochę czasu a nie sądzę, żeby Wójt czy Leszek startowali do PE, dwa że taki telefon będzie przydatny (może nawet bardzo) a nie jest rzeczą do której ludzie przywiążą dużą uwagę przy wyborach za ponad pół roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Pią 20:57, 07 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

Leszek.P napisał:
Lucyfer napisał:
emil_d napisał:
Lucyfer napisał:
Leszek.P napisał:
Lucyfer napisał:
Leszek.P napisał:


Ruszyła procedura uruchamiania z wykorzystaniem istniejącego numeru, jak będzie gotowe to zostaniemy poinformowani co i jak.


Nie wiem czy się cieszyć, czy nie Very Happy

Pesymista Question Optymiści żyją dłużej. Laughing


Jak doskonale wiesz, mam bardzo solidne podstawy, by w tym wypadku być realistą Very Happy


Panowie,

Idą wybory Smile Jest i kiełbasa Wink


Jest to jedna ze spraw, o których bardzo dobrze wiem Very Happy

Jest mi bardzo przykro że moje słowa traktujecie jako „ kiełbasę ”…..


Ależ Leszku, ja bardzo lubię dobrą kiełbasę i już tylko czekam na poprawę pogody, by sobie móc ją na grillu zacząć smażyć na tarasie Very Happy

Cytat:
Informuję więc że nr 22 721 02 11 do SG działa całodobowo z tym że w godzinach nocnych należy odczekać pięć sygnałów i nagrać wiadomość z podaniem kto i w jakiej sprawie.


Tak to on działał już od jakiegoś czasu.

Owe 5 sygnałów jest wadą, bo ludzie nie lubiący poczty głosowej mają zwyczaj rozłączać się po dwóch - trzech sygnałach. Nie wiem, jakie urządzenie końcowe ma SG na linii, ale wiele sekretarek automatycznych czy kombajnów z faksem (coraz mniej używanym) ma możliwość zaprogramowania "pracy nocnej" tak, aby w ustalonych godzinach sekretarka automatyczna włączała się po pierwszym "dzwonku". Co polecam uwadze.

Cytat:
Jest to rozszerzenie obecnego łącza


Jakoś nie rozumiem, mimo że w telekomach kilkanaście lat spędziłem. Czyli na tym konkretnym numerze postawiono sekretarkę automatyczną?

Czy na to łącze przychodzą również wywołania realizowane pod numer 986, powszechnie w całej Polsce (i u nas też) używany dla straży gminnych i miejskich, łączący z właściwą terenowo jednostką bez konieczności wybierania numeru kierunkowego (tak jak numery 997, 998 i 999)? Bo mi się nie wydaje, kiedyś próbowałem jeszcze przed 22 się dodzwonić na 986 i po kilkunastu sygnałach mnie "zrzuciło" (w godzinach pracy SG ten numer działa).

Cytat:
z możliwością odsłuchania wiadomości


Taką możliwość mają praktycznie wszystkie sekretarki automatyczne od 30 lat. Tyle że to rozwiązanie wymaga, aby posiadacz sekretarki okresowo na nią dzwonił i sprawdzał, czy są wiadomości. Ona sama go o nich nie powiadamia. To siłą rzeczy wprowadza zwłokę w dotarciu nagranej wiadomości, zależną od częstotliwości sprawdzania nagrań.

Tu mała dywagacja - piszesz o 5 sygnałach. W sekretarkach jest funkcja "oszczędzania pieniędzy" przez sprawdzającego polegająca na tym, że jeżeli na sekretarce nie ma żadnej wiadomości, to ona się zgłasza po umownie 5 sygnałach. Natomiast jeżeli jest nagrana co najmniej jedna nieodsłuchana (lokalnie lub zdalnie) wiadomość, to sekretarka zgłasza się po 2 sygnałach (liczby sygnałów się daje ustawić w parametrach "serwisowych). W ten sposób gdy dzwoni "właściciel" i po trzech sygnałach sekretarka się nie zgłasza, on się rozłącza nie płacąc za połączenie i wiedząc, że nie ma nowych wiadomości. Jeżeli mu się zgłosi po drugim sygnale, wtedy podaje tonowo kod dostępu i sekretarka mu odtwarza wiadomości, oczywiście już za połączenie płaci (o ile nie ma taryfy z połączeniami nienaliczanymi, bo są i takie). Ale po pierwsze ta liczba sygnałów się zmienia dla każdego dzwoniącego, a po drugie, jeżeli ustawi się "pracę nocną" ze zgłoszeniem po jednym dzwonku, o którym pisze wyżej, to oszczędzanie nie działa.

Cytat:
a przedstawienie się plus nr telefonu znacznie przyspieszy ewentualne działania.


No właśnie o owe "ewentualne" chodzi.

Jeżeli mówimy o zwykłej sekretarce automatycznej, to jest jak wyżej. Chyba że SG ma jakieś inteligentniejsze urządzenie końcowe, które umie ją powiadomić, na przykład SMSem, o fakcie zostawienia przez kogoś wiadomości i wtedy straż może ją odsłuchać od razu.

Cytat:
Często bywa że informacje podawane przez mieszkańców są mało precyzyjne ( np. brak pokrywy studzienki kanalizacyjnej w ul Sikorskiego ) warto jednak dodać że w Babicach , Kwirynowie lub Klaudynie, właśnie w takiej sytuacji SG może oddzwonić i dowiedzieć się o lokalizacji tej studzienki. ( pomijam głupie żarty ).


Widzisz, tu wracamy do innej sprawy, mianowicie oznakowania numerów posesji. Bardzo często, mimo że są przepisowo gdzie trzeba, to nie są łatwo widoczne z drogi. Bo zgodnie z prawem są na budynku. Nie jestem za zmienianiem prawa i wymuszaniem ich umiejscawiania na płotach, ale może by gmina rozważyła bardzo stary, bo jeszcze przedwojenny system, umieszczania (przez gminę) numerów posesji na co którejś latarni przy drodze? Prostopadle do jezdni. Takie rozwiązania są stosowane do dziś w wielu krajach i ogromnie ułatwiają znalezienie miejsca nawet bez GPSu. Właśnie w sytuacjach, gdy masz posesję oddaloną od drogi (jak choćby w wielu miejscach w Warszawie), ale dzięki miniaturce numeru na latarni od razu wiesz, na wysokości jakiego numeru jesteś. To ułatwia życie zarówno służbom ratowniczym, jak i ludziom chcącym coś zgłosić. I piszę o czymś realnym, bo znam możliwości techniki i zaręczam Ci, że jednym przyciskiem mogę z samochodu wysłać "gdzieś" nie tylko współrzędne GPS miejsca, w którym się znajduję, ale i jego zdjęcie wykonane automatycznie, ale mówimy o realiach, a nie o SciFi, bo owe "gdzieś" musi istnieć, a na razie nie istnieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emil_d
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:23, 07 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

Nie bierz tego do siebie - miałem na myśli fakt, że zbliżają się wybory - a to czas cudów. Wszystko się może zdarzyć i na wszystko znajdą się pieniądze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 12:36, 08 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

emil_d napisał:
Nie bierz tego do siebie - miałem na myśli fakt, że zbliżają się wybory - a to czas cudów. Wszystko się może zdarzyć i na wszystko znajdą się pieniądze Smile


Rok wyborczy - rokiem szczególnym Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:34, 08 Mar 2014    Temat postu: Re: telefon interwencyjny

Anonymous napisał:
emil_d napisał:
Nie bierz tego do siebie - miałem na myśli fakt, że zbliżają się wybory - a to czas cudów. Wszystko się może zdarzyć i na wszystko znajdą się pieniądze Smile


Rok wyborczy - rokiem szczególnym Very Happy

Takie myślenie oznacza że tuż po wyborach każde działanie można przypisać na rzecz następnych wyborów bez względu na intencję działającego, jak również krytykę(przegranej osoby) jako przygotowywanie gruntu do następnych wyborów.
Cytat:
Lucyfer
Jeżeli mówimy o zwykłej sekretarce automatycznej, to jest jak wyżej. Chyba że SG ma jakieś inteligentniejsze urządzenie końcowe, które umie ją powiadomić, na przykład SMSem, o fakcie zostawienia przez kogoś wiadomości i wtedy straż może ją odsłuchać od razu.

SG ma zwykłe aparaty telefoniczne, z tym że kiedyś musieli czekać na wiadomość głosową z TP a obecnie w ramach abonamentu pozwala im na samodzielne odtworzenie zapisanej wiadomości w dowolnym czasie poprzez nadany kod dostępu. Osobiście jestem za tym by zakupić aparat z opcją nagrywania wiadomości ( z sekretarką ), by każde odejście od biurka automatycznie nagrywało powiadomienie ( bez czekania na pięć sygnałów ) zwłaszcza w godzinach gdzie SG nie pracuje. 22 721 02 11 jest numerem zgłoszeniowym od momentu powstania SG na który mieszkańcy mogą zgłaszać różne sprawy, jednak wielu z nas woli anonimowo narzekać na forum niż oficjalnie zgłosić problem. Moje działania idą w tym kierunku by informacja dotarła do odpowiednich służb zamiast ……… .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marsto
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:24, 08 Mar 2014    Temat postu:

Leszek.P napisał:
SG ma zwykłe aparaty telefoniczne, z tym że kiedyś musieli czekać na wiadomość głosową z TP a obecnie w ramach abonamentu pozwala im na samodzielne odtworzenie zapisanej wiadomości w dowolnym czasie poprzez nadany kod dostępu. Osobiście jestem za tym by zakupić aparat z opcją nagrywania wiadomości ( z sekretarką ), by każde odejście od biurka automatycznie nagrywało powiadomienie ( bez czekania na pięć sygnałów ) zwłaszcza w godzinach gdzie SG nie pracuje. 22 721 02 11 jest numerem zgłoszeniowym od momentu powstania SG na który mieszkańcy mogą zgłaszać różne sprawy,



Leszku... z całym szacunkiem ale przypomnę tylko, że rozmawialiśmy o nr całodobowym odbieranym a nie nagrywanym na sekretarkę którą ktoś odczyta jak przyjdzie do pracy o godzinie 7 nad ranem i najpierw zrobi sobie kawę. Użyteczność takiego telefonu jest w zasadzie zerowa.

Poza tym, w historii nieszczęsnych kontaktów ze strażą wiejską było tak, że łatwiej było o odebranie telefonu dzwoniąc na 986 niż na ich telefon na biurko. Więc wybacz ale patrząc z własnego doświadczenia nie uwierzę w skuteczność tego rozwiązania i nagrywania na automatyczną sekretarkę będzie miało jakieś pozytywne aspekty zmiany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marsto dnia Sob 22:25, 08 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:12, 08 Mar 2014    Temat postu:

Marsto napisał:


Poza tym, w historii nieszczęsnych kontaktów ze strażą wiejską było tak, że łatwiej było o odebranie telefonu dzwoniąc na 986 niż na ich telefon na biurko. Więc wybacz ale patrząc z własnego doświadczenia nie uwierzę w skuteczność tego rozwiązania i nagrywania na automatyczną sekretarkę będzie miało jakieś pozytywne aspekty zmiany.

Owszem jest to rozwiązanie nie w pełni satysfakcjonujące a nawet dalekie od doskonałości, jednak na wypadek zagrożenia życia czy zdrowia powołane są inne służby.W mojej ocenie rozwiązanie które proponujesz – jest proponowane przez forumowiczów prowadzi w prostej linii do zwiększenia obsady SG a co za tym idzie kosztów utrzymania. Mamy więc sytuację patową bo z jednej strony część z nas twierdzi że powinno się zmniejszyć ilość pieniędzy przeznaczanych na SG a z drugiej strony domagamy się by pracowali całą dobę w terenie i jednocześnie byli dostępni w swojej siedzibie. Wystawianie mandatów za prędkość podlega ciągłej krytyce i jednocześnie wymagamy by dbali o nasze bezpieczeństwo również na drogach. Najzwyczajniej nie da się zjeść ciastka i je ciągle mieć, jeśli więcej wymagamy to musimy dać im większe wsparcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Nie 10:58, 09 Mar 2014    Temat postu:

Leszku, ale wróćmy do sedna sprawy - chodziło o to, żeby móc przez całą dobę, z naciskiem na godziny pozaurzędowe, wywołać szybką reakcję odpowiednich służb na sytuacje nie stwarzające natychmiastowego zagrożenia zdrowia i życia, więc "nieprzynależne" służbom ratowniczym, jednakże wymagające reakcji zaraz, gdyż jej brak może przerodzić się w poważniejsze konsekwencje - na przykład postępujące oblodzenie dróg w nocy, które rano zaowocuje kompletną ślizgawką, a można mu zapobiec / zmniejszyć wysyłając solarki o kilka godzin wcześniej, wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć, brak oświetlenia drogi, który na ogół widać tylko po ciemku, a nad ranem przy wzroście ruchu może stwarzać zagrożenie, itp., itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emil_d
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:52, 09 Mar 2014    Temat postu:

Z tego co czytałem na forum, kilku pracowników SG zajmuje się obsługą fotoradarów - oglądanie fotek i wystawianie mandatów można robic także w godzinach nocnych. To taka mała podpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sumik
prawie znawca
prawie znawca



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:13, 09 Mar 2014    Temat postu:

Lucyfer napisał:
Leszku, ale wróćmy do sedna sprawy - chodziło o to, żeby móc przez całą dobę, z naciskiem na godziny pozaurzędowe, wywołać szybką reakcję odpowiednich służb na sytuacje nie stwarzające natychmiastowego zagrożenia zdrowia i życia, więc "nieprzynależne" służbom ratowniczym, jednakże wymagające reakcji zaraz, gdyż jej brak może przerodzić się w poważniejsze konsekwencje - na przykład postępujące oblodzenie dróg w nocy, które rano zaowocuje kompletną ślizgawką, a można mu zapobiec / zmniejszyć wysyłając solarki o kilka godzin wcześniej, wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć, brak oświetlenia drogi, który na ogół widać tylko po ciemku, a nad ranem przy wzroście ruchu może stwarzać zagrożenie, itp., itd.


Z dużym zainteresowaniem przyglądam się tej dyskusji, bo pomysł takiego telefonu jest wart uwagi. Uważam, że Leszek w tej dyskusji ma tu dużo racji. Panowie nasza gmina to nie Warszawa. Wyciek wody Lucyferze możesz zgłosić całodobowo w Eko, a oświetlenie? Czy jedna nieświecąca latarnia to koniec świata. Systematycznie z Panią Sołtys Wojcieszyna sprawdzamy "stan techniczny", a uwagi zgłaszamy do Referatu Komunalnego. Proponuję opłacenie abonamentu w sieci komórkowej i ustawienie bramki sms-owej, gdzie będą trafiać informacje o awariach. A z doświadczenia powiem, że i tak większość tych informacji będzie dowcipami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek.P
prawie lider
prawie lider



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:18, 09 Mar 2014    Temat postu:

sumik napisał:
Lucyfer napisał:
Leszku, ale wróćmy do sedna sprawy - chodziło o to, żeby móc przez całą dobę, z naciskiem na godziny pozaurzędowe, wywołać szybką reakcję odpowiednich służb na sytuacje nie stwarzające natychmiastowego zagrożenia zdrowia i życia, więc "nieprzynależne" służbom ratowniczym, jednakże wymagające reakcji zaraz, gdyż jej brak może przerodzić się w poważniejsze konsekwencje - na przykład postępujące oblodzenie dróg w nocy, które rano zaowocuje kompletną ślizgawką, a można mu zapobiec / zmniejszyć wysyłając solarki o kilka godzin wcześniej, wyciek wody w drodze, który do rana może ją podmyć, brak oświetlenia drogi, który na ogół widać tylko po ciemku, a nad ranem przy wzroście ruchu może stwarzać zagrożenie, itp., itd.


Z dużym zainteresowaniem przyglądam się tej dyskusji, bo pomysł takiego telefonu jest wart uwagi. Uważam, że Leszek w tej dyskusji ma tu dużo racji. Panowie nasza gmina to nie Warszawa. Wyciek wody Lucyferze możesz zgłosić całodobowo w Eko, a oświetlenie? Czy jedna nieświecąca latarnia to koniec świata. Systematycznie z Panią Sołtys Wojcieszyna sprawdzamy "stan techniczny", a uwagi zgłaszamy do Referatu Komunalnego. Proponuję opłacenie abonamentu w sieci komórkowej i ustawienie bramki sms-owej, gdzie będą trafiać informacje o awariach. A z doświadczenia powiem, że i tak większość tych informacji będzie dowcipami.

Zapewne taki całodobowo odbierany telefon wiele by ułatwił, jednak na obecny czas jest problem z „ przyzwoleniem społecznym ” by zwiększyć obsadę i co za tym idzie koszty utrzymania SG. Z całym szacunkiem ale nie jest to możliwe by przy obecnej obsadzie dyżury były całodobowe, nawet przesunięcie pracy od 16 do 8 było by rozwiązaniem połowicznym ( godziny nocne, dni wolne od pracy, święta ) należne wolne wynikające z przepisów. Przypomnę że to nie tylko osoba odbierająca telefon ale i załoga jedno lub dwuosobowa powinna być do dyspozycji by zweryfikować zgłoszenie ewentualnie zabezpieczyć miejsce gdzie to zagrożenie występuje. Wielu z nas widzi potrzebę działań SG całodobowo jednak większości to nie interesuje a dopiero gdy mają problem zauważają taką potrzebę. Mogę obiecać że na komisji związanej z działalnością SG poruszę ten temat, a co z tego wyniknie to się okaże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marsto
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:58, 09 Mar 2014    Temat postu:

sumik napisał:


Panowie nasza gmina to nie Warszawa. Wyciek wody Lucyferze możesz zgłosić całodobowo w Eko,


Wybacz ale częściowo naginasz rzeczywistość. Owszem można całodobowo ale nie całodobowo do Eko. Do Eko zgłaszasz w określonych godzinach a poza tymi godzinami do firmy Warszawskiej. I ty jest cały problem bo do dyspozycji masz 4 telefony które musiałbyś mieć ewentualnike wpisane do komórki a ty tylko sprawa wody Smile pomyśl jeszcze o innych służbach i ich telefonach.

[link widoczny dla zalogowanych]

Docelowo miał być jedne numer od wszystkiego

sumik napisał:

a oświetlenie? Czy jedna nieświecąca latarnia to koniec świata.


Kiedyś zaryzykuję i nie zadzwonię do gminy w godzinach jej pracy (następnego dnia po stwierdzeniu awarii) z prośbą o naprawę i zaproszę Cię do Lipkowa w godzinach gdy jest ciemno. Przejdziesz się kawałek od Kontuszowej ze 200 metrów w kierunku figurki. Jak poczujesz jak to jest fajnie spie... przed TIRem w rów albo innymi samochodami które postanowiły się wyprzedzać np: na łuku drogi to wtedy pogadamy o wartości takiego telefonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biro
debeściak
debeściak



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipków

PostWysłany: Pon 9:46, 10 Mar 2014    Temat postu:

Ja też wolę jeździć po oświetlonych drogach i w ogóle nie przepadam za jazdą w nocy, ale przeważająca część dróg w naszym kraju jest nieoświetlona i trzeba z tym jakoś żyć. Po to auta mają światła, żeby brak latarni nie był przeszkodą nie do pokonania.
Idioci za kierownicą, wyprzedzający na łuku drogi są zagrożeniem o każdej porze dnia i nocy.

Do zwolenników operatora odbierającego telefon o każdej porze dnia i nocy zamiast automatycznej sekretarki:
Mam pewne skromne doświadczenia z całodobową obsługą telefonu alarmowego. Jeśli jest w szeroko pojętej gminie osoba pracująca na trzecią zmianę- można jej powierzyć dodatkowe obowiązki.
Zorganizowanie specjalnego stanowiska jest zbyt kosztowne, natomiast propozycja, żeby ktoś z etatowych pracowników UG skuszony stu czy dwustuzłotową premią godził się być budzony o każdej porze nocy (najczęściej bez ważnej przyczyny) jest śmieszna.
Można śmiało założyć, że większość telefonów będzie wykonywana przez wracającą z imprez młodzież, oraz podchmielonych osobników, którzy w przypływie odwagi zechcą zgłosić krzywy krawężnik, który nie przeszkadzał im przez ostatnie pół roku, a przy okazji w niewybrednych słowach powiedzieć co myślą o wójcie, radnych, rządzie, posłach i innych darmozjadach.
Zapewniam, że odbieranie telefonu interwencyjnego w godzinach nocnych to nic przyjemnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ILAK
więcej niż znawca
więcej niż znawca



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klaudyn

PostWysłany: Pon 9:49, 10 Mar 2014    Temat postu: telefon dyżurny

Leszek P napisał:
Zapewne taki całodobowo odbierany telefon wiele by ułatwił, jednak na obecny czas jest problem z „ przyzwoleniem społecznym ” by zwiększyć obsadę i co za tym idzie koszty utrzymania SG. Z całym szacunkiem ale nie jest to możliwe by przy obecnej obsadzie dyżury były całodobowe, nawet przesunięcie pracy od 16 do 8 było by rozwiązaniem połowicznym ( godziny nocne, dni wolne od pracy, święta ) należne wolne wynikające z przepisów. Przypomnę że to nie tylko osoba odbierająca telefon ale i załoga jedno lub dwuosobowa powinna być do dyspozycji by zweryfikować zgłoszenie ewentualnie zabezpieczyć miejsce gdzie to zagrożenie występuje.
.
No i jeszcze oczywiście Pani Sekretarka do parzenia kawy.!!!! Sorry za złośliwość. To już jest domeną jednostek budżetowych, że przy rozpatrywaniu nowego zadania kalkuluje się ile etatów i kasy można na przyjęciu takiego zadania zyskać. Prywatny najpierw zrobi mini audyt i oceni, jak wdrożyć najmniejszym kosztem i wysiłkiem. Gdybym znał szczegóły dotyczące zatrudnienia, zadań i opisów stanowisk w Gminie, to moje propozycje rozwiązania byłyby bardziej precyzyjne. A tak Panie Leszku tylko kilka opcji do rozpatrzenia;
1. Nikt nie upierał się przy całodobowym dyżurze w Gminie. Chodziło o możliwość całodobowego odbierania telefonu mobilnego lub możliwości natychmiastowego odsłuchania wiadomości, a dyżur wystarczy od 6 -22, czyli na dwie zmiany;
2. Niewątpliwie trzeba byłoby znaleźć takie rozwiązanie techniczne, które to umożliwia, tak jak proponował Lucyfer. Od tego są specjaliści;
3. Jeśli telefon 22 721 02 11 aktualnie jest w Straży, to ktoś go powinien odbierać, a to znaczy, że jest odbierany od 7-22. Wydłużenie odbioru o godzinę dziennie, a nawet w weekendy i odbiór domowy, to góra 1/2 etatu dodatkowo;
4. Taki telefon nie musi, tylko może funkcjonować w Straży. Jak będzie dobrze działał, to niewielu będzie miało pretensje;
5. Jeśli po opracowaniu nowego zakresu zadań na stanowisku dyżurnym nie będzie chętnych w Straży i Gminie, to polecam nowy nabór. Bezrobocie jest duże.
6. Sugeruję poczytanie prawa pracy. Tam jest kilka opcji dotyczących pracy na zmiany i w godzinach nocnych. Nie zaczyna się kalkulacji od wolnego za noce i święta;
7. Jeśli brakuje etatów, to radzę zerknąć do budżetu, w którym przewidziano kasę na zatrudnienie około 6 pracowników śmieciowych. Nie wnikam, dla kogo te środki są przeznaczone, ale część, nawet czasowo, można przeznaczyć na pracownika obsługującego telefon;
8. Jeśli problemem są dni wolne, to sugeruję umowę zlecenie. Chętni się znajdą;

I na zakończenie. Sugeruję najpierw uruchomienie systemu i przetestowanie, a jak zacznie działać, to po pewnym okresie ocenę funkcjonowania i wnioski do zmiany. A nie eskalacja wymagań, które praktycznie blokują (uniemożliwiają) wdrożenie i ograniczają naszą dyskusję do gdybania.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna -> TEMATY ARCHIWALNE 2014 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 9 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin