Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.:
STARE BABICE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

UWAGA TPSA NACIĄGACZ
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna -> TEMATY ARCHIWALNE 2011
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dąbrówka
Gość






PostWysłany: Wto 8:20, 01 Mar 2011    Temat postu: 801505505

28.02/11 zgłosiłam na nr 801505505 brak sygnału neostrady. Po sprawdzeniu połączeń wyszło mi że za 9 min. 43 sek. zapłaciłam 7,50 zł. co daje 0,83 gr. za min. Rozmawiałam przez komórkę w sieci Orange.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Wto 9:06, 01 Mar 2011    Temat postu: Re: 801505505

Dąbrówka napisał:
28.02/11 zgłosiłam na nr 801505505 brak sygnału neostrady. Po sprawdzeniu połączeń wyszło mi że za 9 min. 43 sek. zapłaciłam 7,50 zł. co daje 0,83 gr. za min. Rozmawiałam przez komórkę w sieci Orange.


Problem z wyciąganiem pieniędzy przez TP przez ten numer jest znany, niestety w świetle prawa UKE im nic za to nie może zrobić.

Natomiast my możemy dalej dzwonić pod darmowy numer 800 102 102, tyle że obawiam się iż z komórek nie działa, bo mimo zapowiedzi jego likwidacji, operator go zostawił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marsto
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:08, 01 Mar 2011    Temat postu: Re: 801505505

Lucyfer napisał:


Natomiast my możemy dalej dzwonić pod darmowy numer 800 102 102, tyle że obawiam się iż z komórek nie działa, bo mimo zapowiedzi jego likwidacji, operator go zostawił.


Eee.. powinien działać. Kiedyś jak dzwoniłem do infolinii to właśnie z komórki i się dodzwaniałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucyfer
jestem tu 24/24
jestem tu 24/24



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)

PostWysłany: Wto 10:17, 01 Mar 2011    Temat postu: Re: 801505505

Marsto napisał:
Lucyfer napisał:


Natomiast my możemy dalej dzwonić pod darmowy numer 800 102 102, tyle że obawiam się iż z komórek nie działa, bo mimo zapowiedzi jego likwidacji, operator go zostawił.


Eee.. powinien działać. Kiedyś jak dzwoniłem do infolinii to właśnie z komórki i się dodzwaniałem.


Sprawdziłem z komórki Plusa i rzeczywiście, daje się dodzwonić. A za połączenie trwające 5 sekund (bo się rozłączyłem) na prepaidzie naliczyło zero złotych, więc to może być rozwiązanie.,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesz kto?
Gość






PostWysłany: Śro 10:21, 01 Cze 2011    Temat postu: Re: UWAGA TPSA NACIĄGACZ

Anonymous napisał:
UWAGA !!! - Infolinia 801 505 505 => 35 gr./min !!!

Nie wiem czy wiecie ale na Infolinii 801 505 505 kasuje 35 gr./min !!!
Od pewnego czasu pod bezpłatnym numerem 19393 nie można zg osi
uszkodzenia Neostrady !
Automat odsyła na Infolinię nr 801 505 505.
Niestety płatną , 35 gr./min.
NIE INFORMUJ C O TYM FAKCIE !!!
Pod nr 801 505 505 zgłasza się automat
(też nie informuj c o opłacie za min.).
Informuje o dużej ilości po cze przychodzących i wydłużonym okresie
oczekiwania !!!
Dalej katarynka gra nam melodyjkę do ucha !!! Informacje o możliwo ci
skorzystania
ze strony www, fakturach elektronicznych, informacja o nagrywaniu
połączenia i temu podobne info.
Przechodzenie przez kolejne poziomy menu katarynki, wbijanie nr telefonu lub
nr Neostrady.
Wreszcie rozmawiamy z konsultantem (kompetentnym lub nie)!
Potwierdzamy ponownie nr telefonu lub neostrady.
Wykładamy nasz chorobę przez kilka, kilkanaście minut
- ze zrozumieniem lub nie(delikatnie mówi c) ze strony konsultanta.
Niejednokrotnie dowiadujemy się ,ż e dany konsultant ma ograniczone
uprawnienia.
Może tylko sprawdzi z grubsza parametry linii. W efekcie, konsultant:
"proszę zadzwonić jeszcze raz może pan trafi na osobę z uprawnieniami" !!!
Lub uparcie spuszcza ci po brzytwie (np. nie rozumiej c różnicy między
Synchronizacją a transferem).
Przy dobrym układzie, przyjęcie zgłoszenia i podanie jego nr przez sms
Chcąc otrzyma ten nr zgłoszenia od konsultanta, trzeba czeka aż zgłoszenie
zostanie zapisane do "systemu" i on go wygeneruje.
Ponowny telefon na Infolinię, powtórka procedury opisanej wyżej,
Ca a procedura reklamacyjna odnowa, jak wyżej !!!!
Panowie i Panie to wszystko za nasz kas !!!!!!!!
35 gr./min !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wychodzi na to, że TP świadomie i brutalnie wydziera nam kas z kieszeni,
35 gr./min = 2 razy drożej za minut niż połączenie lokalne(około 17
gr./min).
I co najciekawsze, jest to kasowane extra poza abonamentem.

I co Wy na to ???
Pozdrawiam
Też tak miałem modem mi się rozłączał co parę sekund a oni klepali formułkę obniżyć prędkość dopiero p 40telefonie trafiłem na miłą panią która się dopatrzyła że po modernizacji punktu dostępowego ustawiono złe parametry i kazała przeinstalować sterowniki i od tamtej pory tylko raz mnie rozłączyło a tak to śmiga internet . takim traktowaniem tracą klientów Rolling Eyes podłość tpsy nie zna granic Razz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum :.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: Strona Główna -> TEMATY ARCHIWALNE 2011 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin